Veletrh luxusu ve Vídni

29.červenec 2011 15:00

Chcete-li si dopřát příjemný výlet do historického prostředí spojený s přehlídkou luxusních značek, vydejte se na podzim do Vídně, kde se bude konat již sedmý ročník výstavy LUXURY, please.®. Výstava se koná v reprezentativních prostorách hradu Hofburg, který byl až do roku 1918 rezidencí císařů habsburské dynastie, a je přehlídkou více než stovky prestižních renomovaných značek ze světa luxusní módy, umění, šperků, nemovitostí, aut, gastronomie a jiných dalších odvětví. Vídeňský veletrh LUXURY, please.®, který představuje svět luxusu takříkajíc na dlani, proběhne od 18. do 20. listopadu 2011.

Vídeň, která si své návštěvníky v tomto již téměř předvánočním období velmi snadno podmaní, získává ve spojení s třpytem luxusu a pohody ještě více na své atraktivitě. Pokud rádi cestujete a poznáváte nové, ale nestojíte o to, trávit právě na podzim dlouhé hodiny na cestách, může být vídeňský veletrh tím pravým cílem pro váš výlet. Autem či vlakem tam dorazíte za velmi krátkou dobu a jistě zde najdete i atraktivní a příjemné ubytování. Pokud naopak hledáte způsob, jak prezentovat či uvést na trh svou luxusní značku, pak je pro vaši firmu tato akce se svým konceptem naprosto ideální příležitostí. A jestliže to nestihnete letos, jistě stojí za to zauvažovat nad účastí pro příští ročník. Prezentace na takovém veletrhu dokáže vynést vaši značku až mezi ty světově proslulé.

Celý koncept veletrhu je totiž vystavěn na myšlence, nebo lépe vizi, jejího zakladatele Gerharda Krispla. Ten se rozhodl vytvořit největší luxusní obývací pokoj Evropy, který bude prostorem pro krásu, smyslnost a stabilitu. V synergickém společenství ukazujícím, kdo je kdo v luxusní branži, má pojem cennost získávat nový odlesk. Tento aspekt se velmi rychle stal významným podnětem pro vystavující: LUXURY, jim nabízí nejen optimální způsob jak značku představit ve všech aspektech, ale je také významnou příležitostí pro získávání a utváření nových kontaktů na té nejvyšší úrovni a otevření se novým skupinám zákazníků.

Kompaktní koncept LUXURY, please. Umožňuje luxusním značkám se nejen prezentovat, ale také takzvaně uvést na scénu. Vystavující podnikatelé získávají na celý rok mediální a komunikační balíček, který obsahuje kromě servisu a služeb na výstavě mimo jiné presentaci značky na vysoce frekventovaných stránkách LUXURY, please, zařazení do presskitu, tiskové informace, inzeráty a reklamy nebo například prezentaci na národních a mezinárodních tiskových konferencích.

LUXURY, please.® tedy v žádném případě není jen přehlídkou luxusních a kvalitních produktů a značek z domova či ze zahraničí, ale je především jakýmsi jevištěm, na němž probíhá významná marketingová podpora živé směny mezi dodavateli a spotřebiteli. Tato luxusní show se orientuje nejen na kvalitu, styl a vynikající zboží, ale také na inovace, nejnovější trendy či skvělé obchodní nápady. Na výstavě je prezentováno zboží luxusních světových značek od luxusních automobilů, letadel a jachet přes módní oblečení, design, umění, hodinky, šperky až po cateringové a zábavní produkty.

 

 

Autor: Helena Koutková

 

1 200 000 EUR

Vila v Řecku

více

280 m2 / /

1 750 000 EUR

Vila ve Španělsku

více

559 m2 / 931 m2 / /

1 500 000 EUR

Vila v Chorvatsku

více

400 m2 / 800 m2